تعارف زواج

تعارف صداقه

منوعات

اخبار الفنانين

نانسى من المنصوره



الاسم : نانسى محمود شاكر الجندى
العمر : 21 عاما
المؤهل الدراسى : طالبه بكليه حقوق جامعه الزقازيق
البلد : المنصوره
انا عندى اربعه اخوات بنتين اسراء و فيحاء وولدين محمد و احمد من عائله من الطبقه المتوسطه والدى يعمل بشركه ووالدتى تعمل موظفه اداريه بجامعه الزقازيق ابحث عن شريك حياتى ولكن بالشروط الاتيه :
وسيم وشكله حلو وجذاب ومحترم ومن عائله محترمه
من مستوى اجتماعى محترم ولديه سياره ودخل شهرى ثابت
عمره من 23 : 26
للتواصل من على الفيس بوك بنات للتعارف

  1. انا اسلام بكالريوس تجارة وشغال حاليا محاسب عام بالمملكة العربية السعودية وحابب اتعرف ودة ايميلي لو عايزة تتعرفي eslam_essooo60@yahoo.com
    ok

  2. انا ما بدي تعرف على هيك اشكل

  3. هاى انا احمد سيف اعمل محاسب

  4. هاى انا اسلام م.موبيلات وحابب صداقه وده ايميلى على الفيس eslam_eslam200721@yahoo.com

  5. هاي انا حنين عمري 24 اعمل مهندس في كهرباء

  6. صباح الخير انا حوده للي يحب نتعرف نكون اصحاب مبني علي كل احترام ده اميل الياهو ma_sabry90

  7. med7at 23 sana
    mechanical engineer
    Face : medhat bec

  8. med7at 23 sana
    mechanical engineer
    Face : medhat bec

  9. https://www.facebook.com/major.eslam

    هاى انا اسلام من المنصوره يا نانسى لو ممكن نتعرف للارتباط بجد

  10. هاي
    ازيك يا جميل
    انا شادي من مصر من بورسعيد 25 سنة
    انا مهندس معماري
    حابب اتعرف عليكي ونبقي اصدقاء
    ميلي
    fn_elneeek@yahoo.com

  11. حابب أتعرف عليكي انا من طنطا 01000265785

  12. مش لما يكون عندك انتى عربية هههههههههه

  13. انا من المنصوره وشغال مشرف مبيعان وده رقمي01090691724

  14. mhjtada3لاسكايبي

  15. انا خالد من المصوره عندى 23 سنه انا بعت اعجاب لو عيزه تعرفينى اكتر

  16. هاي انا احمد من كفرالشيخ 24سنة رقمي 01206220968

  17. عايز انيك منقبه من الجيزة او القاهرة 01002350364

Organic Themes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...