تعارف زواج

تعارف صداقه

منوعات

اخبار الفنانين

بوسى ترتدى فستان مثير يفتح النار عليها



نشرت المطربه الشعبيه بوسى صاحبه اغنيه " اه يا دنيا " صوره جديده لها بفستان مثير جدا مع احد معجبيها وظهرت بشكل غير المعتاد عليه والمألوف منها حيث اظهر الفستان تفاصيل جسدها مما جعلها تتعرض الى الانتقادات الحاده من جمهورها الامر الذى جعلها تمسح الصوره على الفور


  1. إحترمي كي تحترمي

  2. حرام

  3. 07803622196

  4. لللللللل

  5. انا شاب عندى 24 سنه

  6. ده رقمى 01129120773

  7. حسني انا احب البنات ومعاية واتس اب 00967734666233

  8. 07822621278


  9. الى كل امراة تهوى المتعة …..
    انا هنا لاروي عطش جسدك الثائر …..ستجديني دائما بجوارك..اشبع رغباتك الملتهبة سواء كنتي بنت او متزوجة او مطلقة ستجدينني في خدمتك لن ادير لك ظهري بعد افراغي كما يفعل زوجك … بل ستجدي حضنا دافئا
    احمل قوة جنسية قاسية وقذفة منى لبن ساخنة ملتهبة ترتطم بجدار مهبلها وتادفق حليبى المشتعل فى رحمها لمن تجروء على تحمله ،اللى عاوزه تضيفنى ، عاوز وحده عايزه تتناك اوى اوى فى منتهى السرية والحنيه والمتعه تكون مصريه اومقيمه بمصر
    للجااااااااااااااااااااااااااااااااااادات فقط……بدون حوارات
    ولو ديوث يحب انه يتمتع بزوجته وهى بتتناك منى ويسمع اهاتها يبعت رساله بس يكونو جادين وعندهم استعدد للمقابله منتظركم

    ابحث عن انسانه تكون عايزه تتمتع بجد والمتعه طبعا مش مجرد جنس وبس لا المتعه اكبر من كده بكتير يعنى لازم يكون في راحه نفسيه بين
    الطرفين عشان يحسو بمتعه فعلا,, لو كنتى تبحثى عن المتعه والجنس اهلا بيكى ايا كان سنك على فكره انا خبير فى جسد النساء واتمنا ان اجد الانسانه الى تعرف معنى المتعه الحقيقيه مطلقه أو ارمله
    متزوجه أو انسه مع الحفاظ على انها بكر اهلا بيكى واى زوج يحب يتمتع بزوجته او حد من محارمه اهلا بيه ابعتي اضافه ssss_129@yahoo.com

  10. أمنياتي اتعرف علي دلوعه01143810833

  11. انا مهندس شاب ابحث عن انسانة تفدر العلاقة الجادة 01010652667

  12. انا مهندس شاب ابحث عن انسانة تفدر العلاقة الجادة 01010652667

Organic Themes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...